Головне призначення зони ресепшн – зустріч відвідувачів. Правильна її організація має велике значення у формуванні іміджу компанії, студії краси, стоматологічних центрів, косметологічних клінік, готелів, адміністративних приймалень, фітнес-клубів, Spa комплексів.
Ресепшн поділяється на дві зони. Перша – зона очікування для клієнтів або по-іншому приймальня. Друга зона – сама зона ресепшну.
Стійка ресепшн повинна бути поруч із входом і її необхідно бачити з усіх точок приймальні.
Сучасний ринок пропонує різні моделі стійок, як готові, так і замовні, хвилеподібні та вигнуті конструкції, декоровані підсвічуванням, вставками зі скла та металу. Основні вимоги до стійк:
ергономічність;
функціональність;
зручність для відвідувачів та персоналу.
Всі предмети інтер'єру зони ресепшн повинні поєднуватись між собою, створюючи єдиний стиль, який відповідає всьому оформленню приміщення.